29 Mart 2013 Cuma

MAÇ SKORLARI


En önemli iletişim biri olan Galatasaray Medical Park, MAÇ SKORLARI sezon başında yapılan, ama çünkü bir diz yaralanma sezon başında, sakatlık, sırasında ve sonrasında sezonu mülakat Henry Domercant'ın Eurohoops.net Nikos Varlas'a çeviri son günlerinde kapanır:

Kasım ayında, endeks ağır yaralandı. Ameliyat sonrası rehabilitasyon hangi aşamada var mı? Kendini nasıl hissediyorsun?
12 Haftası'ndayım rehabilitasyon bulunmamaktadir. MAÇ SKORLARI Dizim güçlü hissetmeye başladı. Ayrıca, benim vücudun dinlenme gelişimine odaklanmıştır. Döndüğümde, ben olabilir en iyi olmak istiyorum.

Kaç saat yapıyorsun? Bize günlük program için bir açıklama yapabilir miyim?
Benim günlerde oldukça basittir. Bazı eğitim gördüğüm ve tedavi ettiklerini, tedavinin yaklaşık 2 saat yaptım. Sonra hafif bir yemek yiyin. O günden sonra, ağırlık kaldırma ya da spor salonuna MAÇ SKORLARI gitmek için çalışırken 2 saat ya da öylesine için yüzme havuzu gitmek nasıl bağlı. 4 hafta onu almak için. 2 gün daha atlama ve hala çekim 300 atma, topu geliştiriciler kontrolü zor işi yapmak için, basketbol sahası gitmek.

Kendini motive, güçlü ve kariyeri boyunca hissediyorsun? Seviyeye dönmek için oyuncunun Yaşınız tamamen iyileşti, ve ne kadar zor, aynı veya daha iyi? Olduğunu
Ben çok motive hissediyorum. Basketbol hala seni seviyorum, ve ben bir kaç yıl daha oynamak istiyorum. Planım önce daha iyi olmaktır. Tanrı herkese bir sürpriz verir. Ben orada iki iyi insanlarla çalıştım. Doktor ve NBA oyuncuları koçu önce denedim, ve insanlar oyun için hazırlık konusunda çok iyi. Onlar benim için bir nimet için yardımcı olur.

Geri döndüğünde sence? Henry tekrar görmek ve çıkın molası zaman?
İnşallah bir sonraki sezon başında dönecek.

Yanılmıyorsam, sözleşme 2 yıl geçen yaz Galatasaray imzaladı. MAÇ SKORLARI Sen kulübü ile temas? Bunları oynamak için tekrar geri gelmek ne zaman?
Ben Galatasaray ile iki yıllık sözleşme imzaladı ve evet, teknik direktör ve yönetim başvurun. Bana yardımcı Koç çok iyiydi. Yine, bir antrenör ile çalışmak için sabırsızlanıyoruz.

Amerika, Avrupa ve NBA basketbol her zaman nerede daha MAÇ SKORLARI yakından takip edildi mi? Ben NBA şampiyonu ve kim Euroleage'de biz Can olacağını tahmin?
Ben yakından NBA izledi. Ben basketbol bir sürü izlemek istiyorum. Ayrıca, yine bazı arkadaşlarım, ben Avrupa'da benim takımım izledi. Bence şampiyonluğu Miami Heat NBA bitirmek düşünüyorum. Euroleague zaman tahmin etmek zordur. Birçok sürpriz yer alabilir.

En son, Türkiye, son Four'da düzenlenen nihai CSKA'ya Euroleague'deki tek kural Olympiakos karşısında gördükten sonra artık sadece bir teori, arenada varlığını değil, aynı zamanda yer imleri şeklidir, sence? Bu maçtan sonra nasıl hissettiğini deli?
Basketbol, ​​her şey olabilir. Yani sevilmek için çok anlam ifade etmiyor. Son geçen yıl sonra, bazı arkadaşlarım ve ben bazı oyuncular kazandı gördüğüme sevindim, daha önce birlikte oynadı.

8 farklı Avrupa takımları basketbol kariyerine oynuyor! MAÇ SKORLARI Eğer Karşıyaka (TBL'de etkileyici performansları vardı bu sezon) yapmış olduğu ve kulüp değişmişti sonra. Geri dönün ve yıllardır oynamak kariyerine bakmak ve onları çeşitli bir isim yoktu birleştirmek ister misiniz?
Ben daha iyi bir takım oynamak için şanslıydı. Birçok oyuncu bir sürü ve bellek öğrendim. Kariyer değiştirmek istemiyordu. Ben gelişme yolu için Allah'a şükrediyorum.

Basketbol kariyer, bizim arkadaşımız olsun'''' daha söyleyebilir misin?
Ben daha 10 sezon Avrupa'da birçok arkadaş edindim. Dört farklı ülkede sekiz farklı takımlarda oynadıktan sonra, ben elimden geleni görebilirsiniz ve ben minnettarım.

Avrupa'da şutörlerini sürecinde en iyi son 10 yılda sayılabilir. Alvertis, Navarro karşı Langdon Domercant ve şimdi Carroll. vb .. Sevdiğine, ve neden onu seçtik söyle. Ve spor iyi şutörünün geçmişi kim sizce?
Ben tüm atıcılar saygı. Navarro ve Trajan Langdon'la zaman oyun olmaktan hoşlanıyordu. Ama onu hep saygı ve o ben Charles Smith ile oynamak ister ki bir isimdir. MAÇ SKORLARI Çünkü büyük bir şutördü olduğunu, ama aynı zamanda farklı olarak değerlendirilmesi mümkün. Benim için, basketbol, ​​Reggie Miller tarihinin en iyi şutör guard.

Hiç yorum yok: